Årets fiskepremiär i Vargåhedtjärn blir lördagen den 30/5. Kl 15:00! Precis som tidigare år kör vi en tävling mellan kl 15.00-18.00 där personen med tyngst invägd fisk vinner en vacker kniv gjord av ordförande Rolf.
Självklart kan man fiska fram till kl. 24.00 på samma kort. 200 kronor/kort och 4 fiskar får tas upp. Inför premiären har vi satt ut 400 kg regnbåge.
Det kommer grillas hamburgare! 50 kr inklusive en dricka!
Dela gärna inlägget och sprid det vidare till alla fiskeintresserade! Vill man bara komma och käka en hamburgare är man såklart också välkommen😁
Vid frågor och funderingar:
Rolf: 0702876522
/Styrelsen Örträsk fiskevårdsområde




Lämna ett svar