NU KAN VI TANKA I ÖRTRÄSK!

NU KAN VI TANKA I ÖRTRÄSK! Skelleftebränslen har driftsatt tankstationen och fyllt upp den i dag.
I slutet av januari blir det officiell invigning.
Mer om det i ett senare inlägg.


Kommentarer

Ett svar till ”NU KAN VI TANKA I ÖRTRÄSK!”

  1. Profilbild för Ronnie Norell
    Ronnie Norell

    Men så underbart bra!
    Med nu två affärer, bageri samt resturangen Pärlan i byn så blir bränslestationen pricken över i-et.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Meny
Örträsk