
NU KAN VI TANKA I ÖRTRÄSK! Skelleftebränslen har driftsatt tankstationen och fyllt upp den i dag.
I slutet av januari blir det officiell invigning.
Mer om det i ett senare inlägg.
Pärlan vid Öreälven
70 visningar (av 60 besökare)

NU KAN VI TANKA I ÖRTRÄSK! Skelleftebränslen har driftsatt tankstationen och fyllt upp den i dag.
I slutet av januari blir det officiell invigning.
Mer om det i ett senare inlägg.
Men så underbart bra!
Med nu två affärer, bageri samt resturangen Pärlan i byn så blir bränslestationen pricken över i-et.
Lämna ett svar