
Efter många års uppehåll kunde föreningen i år dela ut ett stipendium till Ingrid Svensson, här i sällskap av föreningens ordförande Linda Öhrman och Utvecklingsfondens ordförande Håkan Eleblad. Hon fick stipendiet för sitt arbete med vandringsleden runt sjön som blivit ett trevligt inslag i bygden. Stort GRATTIS!

Lämna ett svar